Reklamačný formulár

Reklamácia a jej postup

 

Reklamáciu je možné uplatniť osobne alebo zaslať na adresu predajcu. Je potrebné predložiť doklad o zakúpení tovaru (postačí i číslo objednávky alebo doklad o zaplatení).

Po doručení reklamovaného tovaru predajcovi Vám vystavíme potvrdenie o prijatí reklamácie, a to i v prípade, že reklamácia bude vybavená zamietnutím.

Nezabudnite uviesť, aká je závada tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.

 

Osobné predanie výrobku


Vami zakúpený tovar môžete predať k reklamácii v sídle spoločnosti. Formulár pre reklamáciu tovaru s Vami radi vyplnia naši pracovníci.

Ak nebude Vaša požiadavka vybavená priamo na mieste, bude reklamovaný tovar postúpený k posúdeniu našej dodávateľskej spoločnosti.

 

Doručenie reklamovaného tovaru


V prípade, že budete zakúpený tovar posielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovacou službou, zašlite zásielku na adresu:

 

Pavol Hrnčirík-VYBES
Schiffelova 13

908 51 Holíč

 

Do zásielky priložte vyplnený formulár pre reklamáciu tovaru, ktorý si môžete voľne stiahnuť TU.

V prípade neuznania reklamácie, Vám budú vynaložené náklady na dopravu spojené s opravou výrobku riadne vyúčtované. Reklamovaný výrobok je nutné riadne zabaliť, aby nedošlo k jeho porušeniu pri preprave k nám. Reklamovaný tovar neposielajte na dobierku. Po dohode s predajcom je možné využiť zvoz reklamovaného tovaru naším zmluvným dopravcov. V takom prípade pripravíte a zabalíte reklamovaný tovar k odberu a oznámite predajcovi vhodný deň zvozu. Je dôležité, aby v ten deň bol niekto na uvedenej adrese, pričom zvozový vodič nahlási vyzdvihnutie reklamovaného tovaru telefonicky minimálne 1 hodinu vopred. 

O prijatí reklamácie budete informovaný automatickým e-mailamom, ktorý Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému. Nevybavenie reklamácie v zákonom stanovenej 30 dňovej lehote Vám dáva právo rozhodnúť sa medzi odstránením vady dodaním novej veci alebo chýbajúcej veci, odstránením vady opravou, primeranou zľavou z ceny alebo odstúpením od zmluvy.

Ak neuvediete vaše kontaktné údaje (telefónny kontakt alebo e-mail), potom sa o vybavenie reklamácie v zákonom stanovenej lehote, budete zaujímať sám a ak tak neurobíte, musíte znášať dôsledky, ktoré pre Vás z Vašej nečinnosti v tomto smere plynú.

Ďalšie Vaše práva ako spotrebiteľa sú uvedené v plnom znení TU.

 

Identifikačné údaje nafukovacie-virivky.sk 


Pavol Hrnčirík-VYBES
Schiffelova 13

 

908 51 Holíč


IČO: 34785086

IČ DPH: SK1020298763


Reklamačný formulár bude odoslaný na našu emailovú adresu. Ihneď ako to bude možné, vás budeme kontaktovať.

Reklamačný formulár
Typ servisu:

znakov do konca.
Stav produktu:

znakov do konca.

znakov do konca.

znakov do konca.
Spôsob vybavenia reklamácie:
Tovar zasielam spolu so:
Fotodokumentácia opisujúca závadu: (max. 3000 kB)
Odoslaním formulára súhlasím s reklamačným poriadkom:
antiSpam [nový kód]
Nafukovacie-vírivky.sk Služby Otváracie hodiny Zákaznícka linka

Obchodné podmienky
Vrátenie tovaru
Reklamačný formulár
Kontakt

Zákaznícke služby
Ako nakupovať
Návody a katalógy

PO - PIA  8:00 - 17:00
SO ......... 8:00 - 12:00
NE ......... Zatvorené

Tel: +421 34 668 5105
Email: info@shopmarket.sk
 
Copyright 2014 - 2018 © Nafukovacie-virivky.sk